poniedziałek, 1 maja 2017

Grecka majówka

Zawsze uwielbiałam dzień 1.maja w Grecji. Już z samego rana każdy biegł na łąkę by zebrać polne kwiaty i zrobić z nich wianuszek i przystroić nim samochód. To jest dzień, który spędza się tam na łonie natury. Rodzina, znajomi umawiają się na pikniki na łąkach, zboczach gór, plażach. Jest grillowanie, wino i dobra zabawa. Przeważnie już jest piękna pogoda. Miło wspominam te majówki, były zapowiedzią cudownego i upalnego lata.



Niestety nie ma mnie tam osobiście, ale znajomi przesłali mi fajne zdjęcia.
U mnie majówka w tym roku wygląda podobnie



2 komentarze:

  1. Bardzo cieszę się na kolejny post☺ fajny sposób na uczczenie majówki!

    OdpowiedzUsuń
  2. W Polsce majówka była totalnie okropna, aż zatęskniłam za Grecją...
    Pozdrawiam! : )

    OdpowiedzUsuń