czwartek, 20 marca 2014

Wiosna

W ten piękny słoneczny dzień, który jest zarazem pierwszym dniem astronomicznej wiosny, chcę pokazać Wam jak wiosna wyglada w naszej okolicy!
Wiosna to moja ulubiona pora roku, uwielbiam patrzeć jak natura na nowo budzi się do życia, jak śpiewają ptaszki,jak na drzewach pojawiają się pączki pachnących kwiatów.
Zawsze zadziwia mnie, że podczas zimy można zapomnieć jaka piekna jest natura!
Tym większa moja radość, że mogę żyć w kraju, w którym wiosna przychodzi szybko, bo juz w lutym!
Z moich  wieloletnich obserwacji wynika, że poszczególne kwiaty kwitną tutaj na około miesiąc wcześniej niż w Polsce.
Podczas moich spacerów po okolicy zrobiłam kilka zdięć, sami oceńcie jak jest pięknie!

Magnolia w ogrodzie mojej znajomej polki, Sylwii





Pole usiane kwiatami

 "Morze" kwiatów przy drodze

A tak wyglada Larisa wiosną!!

 Żuczki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz